Nog heel even over de Batman titel.
Ik beschouw mezelf niet helemaal een Noob in comic-land. Maar ik heb mijn interesses in bepaalde comics en gebieden van comics (voornamelijk indies) dat niet alle namen, zelfs al zijn ze zo bekend bij het grote comic publiek, mij bekend voor zullen komen.
Zoals ok al zei, Jim Lee kende ik alleen van naam.
Ik neem ook aan dat meer ingewinterde comic lezers niet zo snel de Nederlandse versies zullen kopen als de amerikaanse al lang op de planken ligt. Ik denk dat de Nederlandse ook gekocht worden door de wat meer Noobie, comic lezer en mensen die niet altijd 'access' hebben tot een stripspeciaal zaak. De vrienden waar ik het het overhad, zijn ook zeker geen Noobies. Al 10+ jaar lezen ze comics, van de oude X-men tot Savage Dragon, tot Tombraider. Als ik met de naam Bendis ben hun aan kom weten ze ook niet zo snel over wie ik het heb, maar al zij met 'Larsen' komen, dan weet ik niet waar ze het over hebben.
(uiteraard zijn dit voorbeelden, in de overdreven maat). Zo bedoel ik maar dat namen suggestief zijn. Persoonlijk had ik dus zo'n titel veel liever willen zien met de naam van het verhaal, ala 'n miniserie.
Maar ik snap Jim Lee's toevoegin ook wel [img]smile.gif[/img]